Klacht
Elke redelijkerwijs als zodanig aan te merken, mondeling of schriftelijk gedane uitlating van ongenoegen betreffende de dienstverlening door een medewerker van Organize4all, door of namens de cliënt kenbaar gemaakt.
Klager
De cliënt of diens vertegenwoordiger die een klacht uit.
Klachtenprocedure
De bij Organize4all gehanteerde procedure voor behandeling van klachten.
Klachtenregeling
Dit document, zijnde de schriftelijke weergave van de bij Organize4all gehanteerde klachtenprocedure.
Klachtenregistratieformulier
Een intern te gebruiken formulier ter uitvoering van de in de klachtenregeling vastgelegde procedure.
Klachtencommissie NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging Professional Organizers)
Als de klager niet tevreden is met de afhandeling van de klacht heeft de klager de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de NBPO-klachtencommissie
Reglement
Klachtencommissie NBPO
De bij de klachtencommissie gehanteerde procedure tot beslechting van geschillen tussen de Professional Organizer en cliënt.
De doelstellingen van de klachtenregeling zijn:
Informeren van de cliënt:
Professional Organizer:
De interne klachtenprocedure:
Onder afhandeling van een klacht wordt verstaan:
Verantwoordelijkheden
Algemene voorwaarden / Privacyreglement / Privacy policy / Klachtenreglement / Klachtenprocedure
© 2022 organize4all / website: Wilgehof + Sodaar / foto’s Ellen: Boasphoto